Politica de Livrare și Retur
Politica de livrare
Livrarea produselor se face oriunde în România.
Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.
Livrarea coletelor pentru localităţile aflate în afara retelei de acoperire a firmei de curierat va fi taxată pentru km suplimentari. Veţi fi anuntat telefonic, iar comanda va fi plasată doar după ce vom primi acceptul dvs.
Preţurile nu conţin TVA.
Termenul de livrare este de la 2 la 4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.
Modalităţi de plată:
– ramburs – plata se face în momentul ridicării coletului de la curier.
Condiții retur
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat,(în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însotit, fără lovituri, crăpături, ciobiri, componente și/sau piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate) și care nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
Este necesar ca produsele ce urmează a fi returnate să fie împachetate corespunzator pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului, fără etichete de transport lipite direct pe produs sau pe ambalajul produsului. Produsele pot fi returnate într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora (conform art. 16 din OUG 34/2014), iar returnarea banilor se va face într-un termen de 2-4 zile lucratoare de la data returnării produsului, în contul menționat de client.
Costul de transport este suportat integral de către client.