Politica de livrare

Livrarea produselor se face prin intermediul firmei de curierat DPD, oriunde în România.

Produsele sunt asigurate pe tot parcursul transportului, până la livrare.

Taxa pentru livrările în Bucureşti este de 20 lei, iar pentru livrările în Ilfov si în principalele oraşe din ţară taxa este 25 lei.

Livrarea coletelor pentru localităţile aflate în afara retelei de acoperire a firmei de curierat va fi taxată pentru km suplimentari. Veţi fi anuntat telefonic, iar comanda va fi plasată doar după ce vom primi acceptul dvs.

Preţurile nu conţin TVA.

Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 300 lei, valoarea produselor.

Termenul de livrare este de la 2 la 4 zile lucratoare de la confirmarea comenzii.

Modalităţi de plată:

– avans – plata se face în avans, pe baza facturii proforme anexate, în contul Dora Deco Style SRL, RO11 BREL 0002 0025 5511 0100, deschis la Libra Bank. Expedierea coletului se va face doar după ce banii au intrat în cont.

– ramburs – plata se face în momentul ridicării coletului de la curier.

 

Condiții retur

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat,(în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și cu documentele care l-au însotit, fără lovituri, crăpături, ciobiri, componente și/sau piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate) și care nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.

 

Este necesar ca produsele ce urmează a fi returnate să fie împachetate corespunzator pentru a fi protejate împotriva eventualelor deteriorări din timpul transportului, fără etichete de transport lipite direct pe produs sau pe ambalajul produsului. Produsele pot fi returnate într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora (conform art. 16 din OUG 34/2014), iar returnarea banilor se va face într-un termen de 2-4 zile lucratoare de la data returnării produsului, în contul menționat de client.

 

Costul de transport este suportat integral de către client.